Aja baja

 
God morgon....jag är nog lite bakis? Haha. På en måndag, jag vet- jag är så ung. Det blev några öl igår, och även en shot. Tror inte shoten var bra, såhär i efterhand. Äsch vafan!
Anyway.. Idag skall jag......jobba! Precis! Jag har i alla fall sovit som en prinsessa i natt, min säng är sååå skön. 
 
Det skall bli roligt för Malin,chefen kommer hem i från Sthlm. Och jag och Terese har nämligen gjort en stor förändring med butiken, hon var lite smått nervös, när jag berättade det och undrade var det var eller vilken avdelning det gällde, HEMLIGT svarade jag bara då, det får bli en ÖVERRASKNING!!!!! Hihihihihihihiiiii
 
Urk...orkar inte gå upp ur sängen....zzZzZZzz 


» Lena

Hoppas du lägger ut en bild på förändringen sen ❤

2013-01-21 // 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback