Så trött så trött

Jag har lunch nu. Ätit pizza rester från igår och haha min lilla stump som var kvar av kebabrullen jag köpte som fyllemat!

Jag tycker egentligen inte om att äta pizzaresterna dagen efter. Jag blir äcklad av tanken men jag har ingen mat hemma och det är nu bevisat att man äter vad som helst när man är hungrig!

Det lärde jag mig visserligen i Venezuela. Där fick vi slåss om maten- bokstavligen talat. Den var inte ens god heller.

Idag är det jag som har måndagsklubben hos mig. Tycker det inte skall bli trevligt får prestationsångest, men som vanligt blir det inget lyxigt hos mig!



Moster.hjärta.Tristan

 



Ahhhh det e kärlek det❤❤❤

2013-02-11 // 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback