Melodifestivalen

God morgon!
Det var väldigt kämpigt att gå upp nu när klockan ringde.
Igår var vi ett gäng som var hemma hos Tobbe som bor på Lindholmen.
Det var väldigt trevligt, såg på melodifestivalen men jag måste ju säga att det inte var någon bra låt, eller ingen man fastnade för. Jag tyckte Gosa låten fastnade lite, dock mycket upprepning men det vågade jag knappat säga högt blev ju nästan nerslagen! Hehe

Efter det så åkte vi hem till Kungsbacka igen och jag mötte upp Tessan som var ute! Så det blev en liten utgång också.
Väldigt dålig musik får jag nog ta och säga!

Nu skall jag vakna till liv, göra i ordning mig för att sen gå till jobbet!!

 

 

 

Ehh...jag är glad i alla fall! Hehe

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback