Lilla magen

Jag har sådana problem med min mage, jag är laktosintolerant och har IBS och det blir bara värre och värre.

Jag skall i alla fall försöka att utesluta så mycket mjölk som går även om det är laktosfritt, inte äta vittbröd längre och nästan inga kolhydrater. Typ som LCHF.

Idag fick det blir en tråkig sallad och anledningen till att den ser så tråkig ut är för att jag värderade att ligga och sova istället för att åka tidigare till affären.

Tog en banan också till lunch för detta blev jag inte mätt på...




Min mage höll också på o strula innan barnen. Laktosfritt o absolut inte vanlig grädde för så var det lackering av toan.

Mitt tips e att skaffa unge ;)

Svar: Hahaha jag får väl ta och skaffa mig en unge! I alla fall har jag något att se fram emot, en bra mage efter barn! :)
jooie.blogg.se

2013-02-06 // 09:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback