Feb. 06, 2013


Igår var jag på banken och fixade inför resan. Jag börjar bli bra stressad, jag åker om mindre än fyra veckor. Den 3 mars går planet.

Det känns helt overkligt och jag kan inte greppa att jag nästan skall vara borta ett halvår. Tiden kommer förmodligen gå väldigt fort, vilket jag verkligen inte hoppas. Det bästa med att jag skall vara borta så länge är att jag verkligen kan njuta och inte känna någon stress. Kan ta dagen precis som den kommer.
Jag kan behöva det, har jobbat som en tok nu ett bra tag, jobbar varje helg. Jag skall dra ner på det när jag kommer hem, efter ett tag, först får jag väl jobba upp pengarna igen.

Sen vill väl vi alla komma fram med vad meningen med livet är. Jag är ostimulerad och rastlös som det är nu. Jag behöver en större utmaning, så jag kan lägga min energi på vettiga saker.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback