Fattiglapp

 
Hej då pengar...kul att ni fanns. Jag har idag betalt flygbiljetter hem och reseförsäkringen, så 9000:- fattigare. Och igår betalade jag av ett privatlån jag har, så nu ljuger jag inte när jag säger att jag har 546kr på kontot. 
Som tur är, så får jag snart pengar av mor och far för jag lånar pengarna av dem istället, det är bra mycket bättre ränta än banken! Hehe 
 
 
Jag säger ständigt till Emelie som jag skall resa med, att vi kommer att få leva på bröd och vatten om vi skall klara av att vara borta i ett halvår. Herregud. Tanken är ju att vi kanske skaffar oss något jobb, så vi kan jobba för husrum och mat! Perfekt! 
Jag kan tänka mig att jobba som servitris, har alltid velat prova på det! Och Emelie är utbildad bartender, så vi är ett vinnande team! Vem kan motstå oss? Exakt! 
 
 
 
Min säng största delen i Venezuela :) trott eller ej riktigt bekväma!


 
 
 


» Hej

Vart är det ni skall resa/backpacka?

2013-02-22 // 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback